Fandom

Paranormaali Wiki

Matti Ollila

199sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Matti Ollila (s. 1945) on espoolainen diplomi-insinööri ja Colombossa toimivan yliopiston (Open International University For Complementary Medicines?) kunniatohtori. Häntä pidetään laajalti maamme johtavana kirliankuvauksen tutkijana ja edustajana. Harrastuksikseen hän ilmoittaa filosofian, joogan, veneilyn ja yhdistystoiminnan.

Hänet tunnetaan maailmankatsomuksellisia kysymyksiä käsittelevän Tiederahaston perustajana, jonka keskeisenä tarkoituksena on tukea kehittyviä tieteenaloja. Se on toimintansa aikana tukenut etenkin rajatiedon alueen tutkimusta ja tutkimukseen liittyvää luentotoimintaa. Ollila on myöskin yhteyshenkilönä Rajatieteen instituutissa. Hänet valittiin vuonna 2009 Suomen parapsykologisen tutkimusseuran puheenjohtajaksi. Hän on toiminut 10 vuotta Rajatiedon Yhteistyö ry:n puheenjohtajana.

Kirliantutkimuksen lisäksi Ollila toimii luovuuskouluttajana ja rajatiedon kurssien järjestäjänä, opettaa jooga-meditaatiota sekä pitää luentoja parapsykologiaan liittyvistä aiheista. Hän on tutkinut ja järjestänyt Kirlian-kuvauksia 1970-luvulta lähtien ja keskittyy uudenaikaisempaan GDV-tekniikaan, jolla voidaan hänen mukaansa kuvata myös koko aura, chakrat ja akupunktiomeridiaanit. Hänen yrityksensä suorittaa myöskin EEG-mittauksia.

Yhteystiedot Muokkaa

PL 20, 02241 ESPOO
09 – 882655
m.ollila(at)elisanet.fi

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki