Fandom

Paranormaali Wiki

Etsivätoimisto Nekala

199sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Etsivätoimisto Nekala Muokkaa

Etsivätoimisto Nekala on Tampereella toimiva, aktiivinen paranormaaleja ilmiöitä tutkiva Etsivätoimisto. Yrityksen toimintatavat ja asiakaskunta ovat mysteeri, mutta ilmeisesti toimiston henkilökunta on sekaantunut myös Nekalalaiseen rikollisuuteen.

"Etsivätoimisto Nekala on Itä-Tampereella toimiva itsenäinen toiminimi. Hiljattain tuotteistetun toimintamme taustalla on vuosikymmenien kokemus paikallislähtöisestä ongelmanratkaisusta. Suoritamme perinteisiä toimeksiantoja kuten suojelua ja velanperintää, mutta erikoisalanamme ovat Tampereen seudun niin sanotut yliluonnolliset ilmöt. Pitkään alalla ollut tiimimme ratkaisee ongelmasi nopeasti, turvallisesti ja kustannustehokkaasti. Paikallinen tamperelainen asiantuntemuksemme mahdollistaa ammattitaitoisen työskentelyn myös kaupungin vähemmän tunnetuilla alueilla.

Toimintamme on aina asiakaslähtöistä ja lähtee liikkeelle toimeksiantajan omista toiveista. Ongelmasi tuominen meille on sinun tehtäväsi – me hoidamme loput uhan todellisen luonteen kartoituksesta selkeään ja joustavaan maksujärjestelyyn asti. Asiakkaidemme turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää ja sisällytämme oletusarvoisesti turvallisuuskartoituksen kaikkiin asiakassuhteisiimme. Vakavissa tapauksissa tutkijamme ovat ympärivuorokautisessa valmiudessa niin fyysisten kuin myös henkisten uhkien varalta.

Vaikka Etsivätoimisto Nekala toimiikin suurilta osin perinteisen suomalaisen yhteiskuntajärjestyksen ulkopuolella, velvoittaa meitä kuitenkin äärimmäisen tiukka vaikenemisen laki. Emme missään tilanteessa luovuta asiakkailtamme saatuja tietoja eteenpäin muille tahoille, kuten esimerkiksi poliisille."

2014 uudistetut verkkosivut:

http://etsivatoimistonekala.fi/

etsivatoimistonekala@gmail.com

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki